sobota, 16 marca 2013

Targi Kosmetyczne Beauty Forum w Warszawie

Hej!

Na wstępie, wybaczcie mi tygodniową nieobecność na blogu spowodowaną absolutną niedyspozycją czasową, która poniekąd odbiła się na moich dietetycznych zmaganiach. Mam nadzieję, że nadrobię stracony czas interesującymi postami, które zatrzymają Was na dłużej :)

Tymczasem, wracając do tematu...
Marcowe targi kosmetyczne Beauty Forum mogę opisać jednym słowem- niesamowite. Przemiał ludzi odwiedzających jak i samych wystawców był ogromny. Absolutna gratka dla fanatyków kosmetologii. Już po godzinie byłyśmy padnięte jak nie wiem co :) Jestem bardzo zadowolona w szczególności z zestawu SPA firmy Cuccio, którą nabyłam po bardzo atrakcyjnej cenie :)


W skład zestawu "Spa to Go" wchodzi eliksir do aromaterapii, masło do ciała, peeling do ciała oraz masło w sztyfcie do skórek, a wszystko zachowane w miodowo mlecznej kompozycji zapachowej.

 Fantastyczne masło o intensywnie słodkim zapachu.
Szybko się wchłania, doskonale nawilża i pozostawia na skórze długotrwały zapach. Jest to mój absolutny faworyt wśród kosmetyków pielęgnacyjnych do ciała. 
Cena daje nam wiele do życzenia, bowiem za opakowanie 240g musimy przeznaczyć ok. 50zł, ale naprawdę warto. 


Drobnoziarnisty peeling solny, który doskonale ściera martwy naskórek pozostawiając skórę gładką a na jej powierzchni pozostawia film ochronny przed wysuszeniem. Dla mojej skóry peeling jest stosunkowo za ostry.
Pojemność 240g

 Eliksir wykorzystujemy w pomieszczeniu rozpylając, bądź podczas zabiegów pielęgnacyjnych spryskujemy wilgotny ręcznik eliksirem.
Pojemność 60ml

 Masło w sztyfcie, które świetnie nawilża skórki okalające płytkę paznokciową. Świetna alternatywa dla popularnej oliwki w pędzelku, którą możemy niefortunnie utłuścić odzież. 
Pojemność 1,6g

Podręczna wersja masła do ciała, który sprawuje się idealnie do małej torebki :)
Pojemność ok.10ml

 
Szklany pilnik do paznokci jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla naszej płytki paznokciowej niż popularne papierowe pilniczki. 

Kolagenowe płatki pod oczy zapewniające optymalne nawilżenie jednocześnie chroniąc przed starzeniem.
2 szt.

Przez nieuwagę zapomniałam o zdjęciu mojego nowego nabytku- pędzla do ust Maestro ze złotej kolekcji, który niebawem zobaczycie w poście o akcesoriach do makijażu.

Tymczasem sobotnie popołudnie spędzę na dopieszczaniu ciała :) przede mną maseczka z czerwonej glinki, kolagenowe płatki pod oczy, manicure, pedicure, ćwiczenia z Mel B na ramiona, nogi i pośladki oraz coś dla umysłu- książka :)

Miłego dnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz