niedziela, 9 czerwca 2013

Mascara Eveline Volumix Fiberlast- Volume & Lift & Separation

Hej!

Chcąc zaoszczędzić a przy okazji przetestować nowy produkt wybrałam maskarę z Eveline.
Obiło mi się o uszy, że te tusze do rzęs cieszą się dużym zadowoleniem pod względem jakości, uzyskanego efektu i ceny, oczywiście. Nie byłabym sobą, gdybym nie przekonała się, czy zachwyt nad mascarą jest w jakimkolwiek stopniu uzasadniony.

Zadaniem tej mascary jest przede wszystkim:
  • pogrubić
  • podkręcić
  • rozczesać

Pogrubione? 

Owszem, ale nie jest to ten sam efekt, do którego przyzwyczaiła mnie mascara z MaxFactor 2000 calorie.

Podkręcone?

Mam naturalnie długie, podkręcone rzęsy także nie jestem w stanie sprecyzować, czy mascara uniosła rzęsy do nieba...

Rozczesane?

Jak najbardziej. Dzięki silikonowej szczoteczce o zmiennie krótkim i długim włosiu, rzęsy są dobrze rozczesane, choć nie ukrywam, że dodatkowo do rozczesania rzęs stosuję specjalny grzebień.

Ogólny efekt?

Przy jednej warstwie tak jak na zdjęciach poniżej, rzęsy są podkreślone, dość dobrze wyczesane. Natomiast przy moich długich dolnych rzęsach ta maskara się nie sprawdza... kruszy się, a po upływie kilku godzin zauważalna jest tzw. "panda".
Nie mniej jednak maskara zasługuje w skali od 1 do 5, na ocenę 4. Zaniżyłam ocenę tylko ze względu na kruszenie się, choć jest to tylko moje subiektywne odczucie. Dolne, podkręcone, długie rzęsy stykając się z dolną powieką  "pracują" dzięki czemu tusz się kruszy. Myślę, że w przypadku krótszych rzęs nie będzie problemu. 
Cena waha się w granicach 9-10 zł. 

plusy: 
-cena
-nie podrażnia oczu
-dobrze rozczesuje rzęsy
-głęboka czerń
-szczoteczka

minusy:
-kruszy się

Reasumując, tusz godny polecenia. Na pewno następnym razem wybiorę maskarę pogrubiającą rzęsy, która zdefiniuje makijaż oka. 












Tymczasem po śniadaniowych placuszkach owsianych, czas na drugie śniadanko- kanapeczki z półtłustym twarogiem, musem truskawkowym i truskawkami... plus szklanka pomarańczowego soku. Na zdrowie!



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz