środa, 20 lutego 2013

Farba do włosów Loreal Casting Creme Gloss- Mroźne trufle

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z moją perełką.
Seria Casting Creme Gloss jest koloryzacją pielęgnacyjną bez amoniaku, a efekt utrzymuje się do 28 myć. Wybrałam odcień Mroźne Trufle o nr 513, którym farbuje od przeszło 4 miesięcy i jestem niezmiernie zadowolona z efektów.
Przede wszystkim farba ma delikatny zapach, który uprzyjemnia cały proces farbowania. 
Za każdym razem uzyskuję efekt naturalnego brązu, a moje włosy są miękkie i błyszczące. 
Do opakowania dołączona jest Odżywka Ochrona i Blask z Mleczkiem Pszczelim- jest niesamowita! Włosy dzięki niej są dopieszczone. :)
Z upływem czasu kolor spłukuje się, ale równomiernie, natomiast sama granica odrostów nie jest wyraźnie zaznaczona. Nawet po upływie dwóch miesięcy od ostatniego farbowania, kolor był równie zadowalający choć nie na tyle intensywny. 
Farba jest ogólnie dostępna w marketach i drogeriach za ok. 25zł.




Moje włosy tuż po koloryzacji.


Podsumowując, Loreal Casting Creme Gloss jest moim faworytem wśród farb z uwagi na brak amoniaku w składzie, który wysusza włosy. Kolor nie blaknie. Włosy wyglądają na zdrowe, pełne blasku. 
Z pewnością produkt godny polecenia!


Dobranoc!

M.

2 komentarze:

  1. Wypróbowałam i faktycznie się sprawdza.Mam ciemnobrązowe włosy i po koloryzacji zawsze wychodziły czarne :( a ta farba nadała im blasku bez diametralnej zmiany koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie próbowałam i raczej nie wypróbuję (zostanę przy swoim kolorze naturalnym) Ale tobie na pewno do twarzy :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń