niedziela, 24 lutego 2013

XXXIV Międzynarodowe Targi Kosmetyczne Warszawa

Witam!

Na tegoroczne, wiosenne targi kosmetyczne w warszawskiej Halii Expo wybrałam się z moją koleżanką ze studiów, Anią. Szczerze powiedziawszy spodziewałyśmy się zupełnie czegoś innego, chociażby z uwagi na skromną ilość wystawców. W pamięci utkwiły mi firmy m.in.: Bikor, Ziaja Pro, Novel, Dermika, OPI, Maestro, Neoderma, Trinity Beauty, Christian, Alexandria i NailTek.
W marcu odbywają się kolejne targi kosmetyczne, również w Warszawie w ogromnej hali wystawowej, w której miałam okazję być w zeszłym roku. Byłam wtedy pod ogromnym wrażeniem :)

Moje wczorajsze zakupy objęły pielęgnacje i pędzle.



Maestro nr 180 r. 24 
Duży pędzel do pudru. 
Wykonany z naturalnego włosia, które jest niezwykle miękkie i przyjemne w dotyku.
Drewniana, lakierowana i profilowana rączka dopasowuje się do kształtu dłoni.



Maestro nr 143.
Owalny pędzel do nakładania podkładu. 
Syntetyczne włosie, które nie pochłania nadmiernej ilości podkładu.  
Drewniana, poręczna rączka. Miły w dotyku.



Maestro nr 320 r. 14
Szeroki pędzel do nakładania cieni do powiek wykonany z naturalnego włosia. 



Maestro nr 312 r. 12
Pędzel do rozcierania cieni do powiek wykonany z naturalnego włosia. 



Pędzle już wyprane i schną. Włosie nie wypadało a jedynie pędzel do pudru zwiększył nieznacznie swoją objętość, którą nie uznaję za wadę. 





Mleczko oczyszczająco- łagodzące z serii Arnika dedykowany skórze wrażliwej z problemami naczyniowymi, skłonnej do zaczerwienień i opuchnięć. 
Ekstrakt z arniki górskiej- wzmacnia i uelastycznia naczynka krwionośne. Działa przeciwzapalnie i ściągająco.
Pantenol- nawilża, działa przeciwzapalnie i łagodząco.
Produkt nie zawiera parabenów. 
Przebadany dermatologicznie.
Pojemność 200ml

Mleczko wypróbowałam i jestem zachwycona. Nie podrażnia skóry, ani spojówek. Dokładnie oczyszcza skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Zapach mleczka jest delikatny, nienachalny. 




Glinka nie jest mi obca, gdyż pracuje na niej podczas ćwiczeń na uczelni. 
Glinka czerwona jest w 100% naturalna, suszona na słońcu. 
Przeznaczona dla skór tłustych i mieszanych, a jednocześnie wrażliwych. Leczy i łagodzi trądzik różowaty, zapobiega pękaniu naczynek krwionośnych uszczelniając je i obkurczając. 
Podobnie jak inne glinki łagodnie ściąga pory i wygładza skórę. 
Jej bogaty skład mineralny sprawia, że skóra staje się świeża, gładka i aksamitna o brzoskwiniowym zabarwieniu. 
Kompozycja krzemu(60%), żelaza, potasu, magnezu, glinu, wapnia, sodu, manganu, tytanu i inne.

Jest moim absolutnym faworytem wśród masek wraz z algami. 
Do miseczki wsypujemy 2 łyżeczki glinki stopniowo dodając niegazowaną wodę mineralną doprowadzając do konsystencji gęstej śmietanki. Nakładamy grubą warstwę pędzelkiem na twarz, szyję i dekolt w zależności od potrzeb. Następnie nanosimy zwilżoną gazę na miejsca posmarowane glinką. Po 15 minutach zmyć letnią wodą i nałożyć krem nawilżający.

Waga 200g









Jestem niezmiernie zachwycona zakupami i już nie mogę się doczekać marcowych targów kosmetycznych :) Odliczam dni !!!
Z pewnością był to wyjazd pełen uśmiechu, wariacji i przygód. Super ;)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz