poniedziałek, 10 czerwca 2013

Perfekcyjne brwi


Pamiętam siebie jeszcze z czasów gimnazjum, kiedy pierwszy tusz do rzęs i czarna kredka była gimnazjalną kwintesencją makijażu jak również w tym czasie domowe eksperymenty z regulacją brwi, która w większości przypadków kończyła się wielkim rozczarowaniem...

Oczy są naszym zwierciadłem duszy, podobnie brwi. Brwi są ramą oczu, które optycznie powiększą obszar nieruchomej powieki, podniosą powiekę, zmienią proporcje twarzy.

Od lat posługuję się jedną z metod kształtowania brwi.

Przygotuj ołówek, drewniany patyczek, cokolwiek o podobnym kształcie.
Za pomocą drewnianego patyczka wyznacz początek brwi, który zaczyna się po linii prostej od skrzydełka nosa w górę- tu jest początek.
Od tego miejsca (od skrzydełka nosa) poprowadź górny koniec patyczka tak by "przechodził" przez źrenicę- tu jest punkt uniesienia brwi.
Następnie od skrzydełka nosa poprowadź w kierunku zewnętrznego kącika oka-tu jest koniec brwi.

Od początkowego punktu do punktu uniesienia brwi, brew ma się delikatnie zwężać a odcinek mierzyć ok 2/3 długości całej brwi.
Od punktu uniesienia brwi do końca, brew ulega zwężeniu.

Początek brwi musi znajdować się na tym samym poziomie co koniec brwi- linia pozioma.

Jeśli zależy nam na przyciemnieniu brwi, możemy to zrobić za pomocą henny, bądź cieni do brwi.
Brwi reguluję wyłącznie pincetą. Nie uznaję regulacji woskiem- delikatna skóra powiek ulega rozciągnięciu.

Najważniejsza zasada- brwi nie są bliźniaczkami, są siostrami. Wynika to z tego, iż nie jesteśmy symetryczni. Patrząc na moje zdjęcia twarzy poniżej widać, że prawa strona nie jest równa lewej.


 Brwi po 2 tygodniach od henny.
Bez makijażu.


 Henna- brązowa.

Po farbowaniu brwi, regulacji i przycinaniu włosków.



Na tym zdjęciu brwi są przyciemnione cieniem.

Mam nadzieję, że wystarczająco wyczerpałam temat a moje wskazówki ułatwią Wam nadanie brwiom odpowiedniego kształtu.

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Oj coś dawno nam nie pisałaś :( A ja jestem bardzo ciekawa jak wyglądają Twoje efekty z Ewą ;))

    OdpowiedzUsuń