czwartek, 28 lutego 2013

Intensywnie kryjący podkład Pharmaceris

Witam!

Mam cerę suchą, skłonną do podrażnień z problemami naczyniowymi. Potrzebuje podkładu lekkiego, który nie zapycha porów skóry, wygląda naturalnie, zakrywa naczynka i jest w przystępnej cenie.
Zdecydowałam się na delikatny podkład intensywnie kryjący o przedłużonej trwałości Pharmaceris Ivory 01- kość słoniowa.  Odcień pośredni Sand 02- piaskowy, świetnie sprawdzi się na wiosnę :)

Plusy:
+ nie powoduje efektu maski
+ skóra wygląda świeżo, naturalnie
+ nie zapycha porów skóry
+ świetnie kryje popękane naczynka i wszelkie przebarwienia
+ nie pozostawia tłustego filmu na skórze
+ dzięki mineralnym filtrom p/słonecznym chroni przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB
+ nie zawiera konserwantów, parabenów i kompozycji zapachowej
+ efekt krycia utrzymuje się przez dłuższy czas
+wydajny
+ cena

Minusy:
- uboga paleta odcieni choć Ivory 01 jest dla mnie idealny


30ml/ok.35zł 




Podkład jest na tyle kryjący, że nawet nieźle radzi sobie z tatuażem.

Pharmaceris oferuje nam również podkłady matujące i nawilżające.

Jak dla mnie mój faworyt wśród podkładów z uwagi na krycie, naturalny efekt i cenę.
Polecam! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz